Tuesday 31 January 2012

Wae ? (Why ?)


Heyyo , Korang korang ... Boleh bg idea tak ttg apa yg saya cerita ni ?
Tolong lah baca smpai hbis then comment okey ? Saya sendiri tak faham .

Dari awal hari sekolah , semua senior asyik tgk saya ja.. Saya and kawan saya sorang nieyh .
Saya tak faham . Ada yg tunjuk-2 lps tu bisik dkat kawan dya. Tak kira lah lelaki ataupun perempuan , semua sama ja ! =..= 

Ia membuatkan saya rasa tidak selesa . Sbb saya tak tahu apa yg diorang bisik kan tuh . 
Saya rasa takott pun ada jgak sbb mana tahu diorang mengumpat saya .
Sama ada nk cr adik angkat ker. 

Entah lah . Bagi sesiapa yg pernah melalui situasi ni and dah tahu apa sbb dya , please lah bgtahu !
I need answer ! If sorang balas pun takpe lha ! Janji org balas . Jgn balas TAK TAHU sudahh !

Klau tak tahu tu , senyap je lah . Yg tahu tu je kena balas .
Faham ? Good-2. Sayang kamoo ^^

Setakat nie jer haa .. Byebye ^^

Thanks for reading handsome-2 and cantik-2

0 comments:

Post a Comment