Wednesday 19 October 2011

Hurmm ?

Wah.. suda lama x update di blog ini yah ? ye lahh.. dah ade yg baru ^^ Hahh ! korang xtahu !? Mcm mna boleh jadi mcm ni,, No wonder xbanyak followers ! =p Okeh.. saya akn bg URL dya okeh ^^


Nah !
Belog Budak Korea Kawaii Desu !!


Haa... cantek x cantek x ? Kalau cantek, sila lah LIKE !  kalau tak... Takpa lah.. hurmm =( #mengada sat..
Hmm.. aku byk update dkat sana bg xsunyi.. satgi ada 1, 2 post ja.. sunyi.. *bunyi cengkerik*


Huhu.. sat2... nk stalk sumone jupp !
Alaa ~ ingat kan diorang dah breakk.. =( rupa2nya ade lg muka perempuan tuh ! arghh ! #sabar2,,, sabar separuh kepada iman ^^


Huhu.. agaknya bila lah aku bukak profile dya nmpak dya tulis SINGLE ? klo dya tulis tu, dah cukup memuas kan bg ku.. Eh.. jap2.. kwn call !


Oh yeahh.. dah hbis.. kwn aku kta, rugi aku xdtg kolah td.. sbb apa ? sbb cikgu bg ceramah =="
Ehh... baek tido drpada dgr cekgu berrceramah @ membebel...


hurmm... okeyhh lahh.. saya nk tgk cerita @ facebooking ni.. tata ! Annyeong !
Thanks for reading handsome-2 and cantik-2

1 comment: