Tuesday 11 October 2011

Misunderstanding ?

Who knows... Whatever it is, td The Madafaka pggl aku..nk cr gaduh konon.. tp xpun XD
Dia tegur aku sbb aku mengata dkat org johor.. and dya kata "Klo awak benci johor, keluarlah dr johor.. xpayah duduk cni" aku mcm... Excuse me, dipaksa ok... #bg org yg berbaek dkat johor ni, sorry lhh..xbermaksud nk kta kt korang pun ><


Sebenarnya yg aku marah sgt ni dkat capital I ! xpuas ht.. jln dh la mcm apa.. nk tunjuk bontot dya.. #btoll !
Benci gila.. dya bengang dgn aku sgt sbb apa ? sbb dya kta aku ada comment gmbar dya.. Aku mcm, WHATAHACK ! aku xfriend dgn dya pun dlm fb..xkan aku boleh comment gmbar dya, btoii ak ? pelikk...


Ade sowang pengawas library kta si capital I tu ade ckp ttg aku.. aku tnya dya apa yg dya ckp.. rupa2nya ttg nama FACEBOOK aku jer... ==" #dushh~ itu je ke ? ciann~


Untuk Nayli and Suhada, aku maapkan yerr..
Tp knapa N over ? #sorrylah klo ko tgh bca ni ><


Kpada Nayli, aku marah sgt sbb perangai kakak ko ni.. aku xkenal pun kakak ko..tiba2 jer dya menyerang aku.. adushh~


Kpada Suhada plak, jgn terasanye.. aku tgh marah dgn si capital I ja... Jgn terasa taw ^^


#Sorry klo kowang skit hati bca ni..maap sgt2 okehh..


Itu sja lahh whatever.. bye ~


Sincerely,
BUDAK KOREA
Thanks for reading handsome-2 and cantik-2

2 comments: